czwartek, 15 lipca 2010

1. alien poleca: Gaara fanarts

Okej, dzialalność czas zacząć :) Mam nadzieję, ze w przyszłosci ktoś się odezwie i nie będę tutaj prowadziła dialogów z eterem XD

Acha, jeszcze taka prośba: gdyby ktoś miał pomysł na kolejnego posta w stajence - amv-kę, arta, galerię, cokolwiek - to bardzo proszę o kontakt.
Moje gg: 4439381
Jedyna prośba: przedstawiajcie mi się.

........................................................................
Na początek galeria. Co jakiś czas na necie wpadałam na przesliczne arty Gaary. Na pewno je znacie, chodzi o obrazki rysowane w tym stylu:


Dziś przypadkiem wpadłam do galerii autorki. Wpadłam i się zachwyciłam. Bardzo polecam! Oprócz prześlicznych artów Gaary jako Kazekage, shinobi czy zwykłego chłopaka można tam znaleźć arty Akatsuki, Kakasha i wielu innych bohaterów Naruto.
Adres to:
http://www5f.biglobe.ne.jp/~anegoworld/
Aby przejść do galerii klikamy najpierw na gurdę Gaary, a na stronie, która się pojawi wchodzimy w pics. Mówię o tym, bo strona jest po japońsku. Niby można klikać intuicyjnie, ale wolę napisać co i jak.
Po wejsciu w pics pojawią się nam znaczki - romby, kółka, gwiazdki, kwadraciki. Kazdy ze znaczków to jeden art :)
Fanki Gaary - nie dostańcie zawału! ;D


Jeszcze takie małe nawiązanie ode mnie do opowiadania, które piszę. Gdybyście chcieli wiedzieć, jak wygląda Gaara w tym opowiadaniu (niby głupie, bo przecież wiemy wszyscy, jak wygląda), to Wam powiem... właśnie tak:


:D

2 komentarze:

  1. Widziałam już arty tej autorki, są naprawdę przepiękne. Gaara w jej wykonaniu jest niesamowicie urocz! Chciałaby aby jeszcze więcej takich artów powstawało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Fanki Gaary - nie dostańcie zawału! ;D" << to o mnie? XD Mrrrr <3 Gaara <3 Ten fanart wprost orgastyczny <3 Mój Ci On mój <3 I tak właśnie wygląda moje wyobrażenie Garry w opowiadaniu *fangirl mode on* Uwielbiam prace tej autorki chwała Ci Sensei za wygrzebanie całej galerii ^^ Natrafiałam na te arty sporadycznie w internecie, ale teraz to będzie Raj na ziemi *______*
    *poszła się poślinić do artów*

    OdpowiedzUsuń