wtorek, 27 lipca 2010

4. alien poleca: Hero's Comeback Flash Manga

Hero's Comeback Flash Manga to de facto coś, co skłoniło mnie do założenia Stajenki :) Po pierwszym przeczytaniu (obejrzeniu? XD) wszystkich części byłam tak poruszona, że chciałam się tym dzielić z całym światem. Koniec końcem podzieliłam się z dwiema przyjaciółkami i na tym się skończyło. Do teraz *evil laugh*
Klipik jest zrobiony we flashu i nie jest właściwie mangą, a zbiorem artów czerpiących bardziej z kreski animcowej niż mangowej i zebranych w opowieść. O czym? Nie powiem :P Niby powinnam, bo występują tam określone pairingi, ale nie chcę zepsuć przyjemności z czytania. Powiem tylko tyle: hetero. Fanki yaoi - nie odchodźcie xD Naprawdę warto zobaczyć!
Jeszcze jedna ważna uwaga - teksty są po angielsku. Są jednak proste i nawet osoba ucząca się angielskiego po łebkach powinna zrozumieć, o co chodzi.
Opowiadanie składa się z czterech części:

1. Pierwsza:
http://annria2002.deviantart.com/art/Hero-s-ComeBack-Flash-Manga-163284878?q=gallery%3Aannria2002%2F24384170&qo=68

2. Druga:
http://annria2002.deviantart.com/art/Hero-s-ComeBack-Flash-Manga-2-164234427?q=gallery%3Aannria2002%2F24384170&qo=62

3. Trzecia:
http://annria2002.deviantart.com/art/Hero-s-ComeBack-Flash-Manga-3-166185951?q=gallery%3Aannria2002%2F24384170&qo=49

4. Czwarta:
http://annria2002.deviantart.com/art/Hero-s-ComeBack-Flash-Manga-4-169149588?q=gallery%3Aannria2002%2F24384170&qo=24

Jak to obejrzeć? Po pierwsze, skopiować adres do przeglądarki. Po drugie, na stronie, która się wyświetli kliknąć 'Download File'. Nic się nie zacznie ściągać, a plik wyświetli się w rozmiarach dopasowanych do okna przeglądarki.
Jeśli się nie wyświetla, możliwe, że przeglądarka nie ma zainstalowanego flasha. Wówczas trzeba go zainstalować, bądź otworzyć w innej przeglądarce.

Autorką mangi jest niejaka annria2002 - polecam zajrzeć do jej galerii na www.deviantart.com.

PS: Wstawiłam adresy, zamiast linków bo nie rozgryzłam jeszcze do końca metody wstawiania linków do posta w bloggerze. Jakimś magicznym sposobem mi się nie wyświetlają. Gdy już rozgryzę problem, pozamieniam adresy na linki.

1 komentarz:

  1. Wrauuuuu :D Mistrzostwo świata!!!!! Po obejrzeniu (nie ma to jak mieć fory :*) byłam tak poruszona, że.... No kurde, ale jak zacznę sie rozwlekać to zaspoileruję potencjalnym widzom >.< Wiedza jest zuaaaaaaa >_________<
    Powiem krótko: Warto!!! Nie pożałujecie!

    OdpowiedzUsuń