środa, 28 lipca 2010

5. alien poleca: Empty Motion - amv

Klip nie-narutowy, tak w ramach eksperymentu :)Jeśli przypadnie do gustu, częściej będę wrzucać amv-ki z innych anime.
Tutaj mamy mix i urwanie głowy :D Autor użył ponad siedemdziesięciu różnych tytułów.
Samo amv jest, cytuję twórcę, o "zwariowanych, ślicznych i głupiutkich dziewczynkach z anime". Ja bym od siebie jeszcze dodała "i o tym, jak traktują swoich chłopców" ;)
W amv-ce usłyszymy piosenkę "Love gun" Ayi Hirano. Całość prezentuje się nad wyraz pozytywnie :) Polecam oglądać na poprawę humoru. W moim przypadku działa.
Oglądamy oczywiście w 720p ;)



Do ściągnięcia stąd:
http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=169355

2 komentarze:

  1. Pozytywnie zakręcony! To lubię! :D Podczas oglądania aż sama mordka się cieszy :) kilka fragmentów mnia zainteresowało, ale pewnie nie ma szans żebym sie dowiedziała z jakiego to Anime :P
    Chociaż XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama śmietanka xD Z niektórymi fragmentami towarzyszą świetne sceny xD Niektóre anime widziałam, a niektóre kojarzę ^^. Podobał mi się amv, strasznie pozytywny, aż buźka cieszy się na wspomnienia "wpadek" głównych bohaterów, chociaż i drugoplanowe nie były gorsze xD Kannon 2006 trochę mi nie pasował, chociaż wiem- to komedia, ale przypominając sobie to wszystko... No jakoś nie mogę, smutne dla mnie jest :) A przecież Clannad nie lepszy jest, a micha cieszy mi się jak widzę, niektóre postacie, albo fragmenty ^^

    By Pazurek

    OdpowiedzUsuń