piątek, 16 lipca 2010

2. alien poleca: You'll Never Be Mine

Pierwsze amv na blogu :) I pierwsza próba osadzenia filmu z yt.
Kto nie lubi pairingów z Naruto? Im bardziej zakręcone tym lepsze :)
Enjoy:



Muszę powiedzieć, że moimi ulubionymi pairingami (oprócz SasuNaru) są SasuHina i NejiHina ;)
Co do teledysku, jeśli komuś się spodobał, może go ściągnąć stąd:
http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=146331
jednakże strona wymaga rejestracji. W razie jakichkolwiek problemów, piszcie, postaram się pomóc.
Sam teledysk jest pomysłowy i porządnie wykonany ;) Autorka musiała się dużo nawycinać postaci, co nie wszędzie jej perfekcyjnie wyszło, ale co tam :) Mnie się bardzo spodobał i uważam że zasługuje, żeby go upchnąć w Stajence ;)

2 komentarze:

  1. tak! To zdecydowanie jedno z lepszych i bardziej pomysłowych amvków ^^ Zakręcone swatanie, nie powiem, że nie, ale ma w sobie coś! Rownież jestem za pairingiem SasuHina. Pasowaliby do siebie. Ale to raczej nierealne ;( Buuuu....
    Ale pomarzyć sobie można a kto mi broni! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, jest świetny! Zakręcone paringi :D Zdecydowanie mi się podoba :)
    Nie przepadam za paringiem SasuHina. Z hetero z Sasuke uwielbiam SasuKari.
    Nie mogę się doczekać, aż pokażesz więcej. Bo jak na razie tymi pozytywnie mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń