czwartek, 15 lipca 2010

Domek aliena

Witam serdecznie.
Pod koniec czerwca wróciłam do zarzuconego niegdyś blogowania - stworzyłam opowiadanie o nazwie BC Groan. Na początku podchodziłam do tego zupełnie bez planu, ot tak, mam nastrój, przyjaciółka mnie nakręciła, to napiszę. Wciągnęłam się jednak. Z czasem zaczęło mi brakować miejsca, w którym mogłabym się dzielić nie tylko nowymi notkami, ale także tym, co sama stworzyłam bądź znalazłam w czelusciach sieci.
Kocham amv-ki (anime music videos, coś w rodzaju teledysków do anime tworzonych przez fanów do piosenek, jakie im się podobają).
Uwielbiam arty.
Lubię fanfiki i doujinshi.
Fandomem, który wielbię, jest ten z Naruto, chociaż inne też lubię. Ten z Naruto jest jednak chyba największy.
Coś tam sama tworzę, jakieś tapety, amv-ki czy rysunki ale nie martwcie się, moim celem jest uszczęśliwianie Was rzeczami naprawdę dobrymi, więc nie będę swoich prac za często dawać.
Wszelkie komentarze będą bardzo mile widziane.
Najpierw chciałabym uzyskać jakiś odzew, sprawdzić, czy taki pomysł się Wam podoba czy nie.
Chociaż, znając mnie, zacznę i bez odzewu :)

Buziak na dobry początek :*

1 komentarz:

  1. A ja z chęcią zobaczyłabym twoje pracę, więc mam nadzieję że jakieś pokażesz :)
    Pomysł mi się podoba, chociaż ja sama zawsze wszystko znajduje, ale to ja. Innym możesz naprawdę pomóc, więc życzę powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń